Vaše osobní údaje (jméno a e-mail) budou použity výhradně pro účely zpracování vaší nezávazné poptávky. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
Rychlý přehled služby
Efektivní řešení požadavků
Každý krok vašeho požadavku je jasně definován a koordinován, čímž zajistíme, že bude vyřešen co nejrychleji.
Uživatelská přívětivost
Systém je navržen tak, aby byl intuitivní a snadno ovladatelný pro každého uživatele.
Implementace specifických postupů
Možnost přizpůsobení obchodní logiky a postupů vaší firmě.
Dostupnost
Systém je přístupný prostřednictvím webu nebo e-mailu, což zajišťuje maximální pohodlí.
Představení systému ZooJoe
Nástroj, který nám umožňuje poskytovat lepší IT služby
ZooJoe je průběžně zdokonalován a rozvíjen tak, aby dokázal odpovědět na všechny naše potřeby a potřeby našich zákazníků. Je dostupný jak přes web, tak přes e-mail, což umožňuje snadný a pohodlný přístup pro všechny uživatele.
Proč si nekoupíme hotový systém?
Většina systémů dostupných na trhu nemůže plně zohlednit specifika našeho provozu
V čem je ZooJoe jiný?
ZooJoe klade důraz na dokonalost místo množství
Co dělá ZooJoe ještě jedinečnějším, je možnost implementace vlastní obchodní logiky pro každou firmu, která jej využívá. Díky tomu zvyšujeme kvalitu služby a snižujeme rozsah prací, které jinak běžně vykonávají vedoucí pracovníci dohlížející na IT.


Věděli jste, že
84 % zákazníků považuje za důležité, aby s nimi bylo zacházeno jako s člověkem, nikoliv jen jako s číslem ticketu? 1
Postup řešení problémů
Systém ZooJoe je vybaven postupy pro řešení problémů
Seznamte se – přichází Joe
Joe hlídá, radí a pomáhá
Systém ZooJoe můžete mít i Vy
ZooJoe je navržen tak, aby reflektoval vaše specifické postupy a know-how
ZooJoe nabízíme v režimu SaaS (software jako služba), a běží na našich serverech. Jediné, co budete potřebovat, je internetový prohlížeč.
Často kladené
dotazy
Kolik stojí licence k systému ZooJoe?
ZooJoe je součástí našich IT služeb a je k dispozici zdarma všem klientům IT Operations. Nepotřebujete žádnou dodatečnou licenci.
Jak rychle mohou zaměstnanci začít používat ZooJoe?
Systém je dostupný ihned po zahájení spolupráce. Stačí, když zaměstnanec odešle svůj první požadavek e-mailem. Systém automaticky vytvoří uživatelský účet a zaměstnanec získá přístup ke svým ticketům (požadavkům) a jejich stavu přes webový prohlížeč.
Jak je zajištěna správa přístupů a bezpečnost?
Systém nabízí dva typy přístupů. Běžný uživatel vidí pouze své tickety, zatímco správce má přehled o všech ticketech ve firmě. Data jsou bezpečně uložena v cloudovém prostředí a veškerá komunikace je šifrována.
Je potřeba školení zaměstnanců pro práci se systémem?
Díky intuitivnímu rozhraní a snadnému ovládání většina uživatelů zvládne práci se systémem bez školení. V případě zájmu z vaší strany školení samozřejmě zajistíme.
Jaké jsou možnosti hlášení požadavků, musím používat ZooJoe?
Kromě samotného systému ZooJoe, který slouží ke správě IT požadavků, můžete využít pro IT podporu i přímou komunikaci přes e-mail nebo telefon.
Nenašli jste odpověď na vaší otázku?