Vítejte v naší digitální cukrárně!

Máme tu speciální nabídku sušenek nebo-li cookies. Pomáhají nám vylepšovat náš web. Díky Google Analytics zjistíme, co vám na našich stránkách “chutná” a co zase ne. Pokud souhlasíte, abychom věděli, kudy na našem webu chodíte, klikněte na Přijmout. Pomůžete nám tak upéct lepší web.

Rádi vám také naservírujeme lahodné vysvětlení bez hořké příchuti technického žargonu. Zajímá vás, co jsou cookies a proč bychom ocenili váš souhlas s jejich použitím? Klikněte zde: Co jsou cookies a k čemu slouží


 

Rychlý přehled služby

Icon

Efektivní řešení požadavků
Každý krok vašeho požadavku je jasně definován a koordinován, čímž zajistíme, že bude vyřešen co nejrychleji.

Icon

Uživatelská přívětivost
Systém je navržen tak, aby byl intuitivní a snadno ovladatelný pro každého uživatele.

Icon

Implementace specifických postupů
Možnost přizpůsobení obchodní logiky a postupů vaší firmě.

Icon

Dostupnost
Systém je přístupný prostřednictvím webu nebo e-mailu, což zajišťuje maximální pohodlí.

Představení systému ZooJoe

Nástroj, který nám umožňuje poskytovat lepší IT služby

ZooJoe je systém pro správu a řešení uživatelských požadavků a incidentů. Vyvíjíme si ho sami podle našich zkušeností a poznatků z praxe.

ZooJoe je průběžně zdokonalován a rozvíjen tak, aby dokázal odpovědět na všechny naše potřeby a potřeby našich zákazníků. Je dostupný jak přes web, tak přes e-mail, což umožňuje snadný a pohodlný přístup pro všechny uživatele.

Proč si nekoupíme hotový systém?

Většina systémů dostupných na trhu nemůže plně zohlednit specifika našeho provozu

Během více než 20 let působení naší firmy jsme si osvojili množství osvědčených pravidel a postupů, které reflektují naše zkušenosti a poznatky z praxe. Věříme, že tato pravidla a postupy jsou klíčem k naší schopnosti plně vyhovět potřebám našich zákazníků. Proto jsme se rozhodli vzít opensource systém a vyvinout v něm řešení, které bude plně odpovídat našim potřebám.

V čem je ZooJoe jiný?

ZooJoe klade důraz na dokonalost místo množství

Inspirujeme se filozofií Steva Jobse, kdy věříme, že všechny funkce musí být odladěné, intuitivní a uživatelsky příjemné. To stojí poměrně dost času a úsilí, díky kterému má ZooJoe právě ty funkce, které potřebujeme a které fungují perfektně.

Co dělá ZooJoe ještě jedinečnějším, je možnost implementace vlastní obchodní logiky pro každou firmu, která jej využívá. Díky tomu zvyšujeme kvalitu služby a snižujeme rozsah prací, které jinak běžně vykonávají vedoucí pracovníci dohlížející na IT.
Did you know image
Did you know image

Věděli jste, že

84 % zákazníků považuje za důležité, aby s nimi bylo zacházeno jako s člověkem, nikoliv jen jako s číslem ticketu? 1

Postup řešení problémů

Systém ZooJoe je vybaven postupy pro řešení problémů

Díky tomu jste vždy informováni, jaký je náš plán s Vaším požadavkem. Například, když nám zašlete požadavek na výměnu disku v notebooku, provádíme řadu plánovaných kroků, které zahrnují diagnostiku, plánování a konečné řešení problému. Každý z těchto kroků je naplánován a koordinován tak, aby byl Váš požadavek vyřešen efektivně a v nejkratším možném čase.

Seznamte se – přichází Joe

Joe hlídá, radí a pomáhá

Je to klíčovou součástí našeho systému. Zajišťuje, že žádný z vašich požadavků nebude opomenut. Joe připomíná technikům slíbené úkoly a ujišťuje se, že každý požadavek je řádně naplánován a okomentován. Například v našem systému nelze nechat požadavek bez dalšího kroku a termínu. Vaše problémy jsou tak vždy řešeny s jasným cílem a jsou vyřešeny rychle. 

Systém ZooJoe můžete mít i Vy

ZooJoe je navržen tak, aby reflektoval vaše specifické postupy a know-how

Před jeho zprovozněním je důležité se společně zaměřit na analýzu a implementaci těchto postupů. Jinak řečeno, ZooJoe je připraven vám efektivně sloužit, ale nejprve musí pochopit, jak vaše firma funguje. Váš jedinečný postup a know-how zůstávají přitom výhradně ve Vašich rukou, nejsou sdíleny s žádným jiným klientem.

ZooJoe nabízíme v režimu SaaS (software jako služba), a běží na našich serverech. Jediné, co budete potřebovat, je internetový prohlížeč.

Často kladené dotazy underline

Kolik stojí licence k systému ZooJoe?

ZooJoe je součástí našich IT služeb a je k dispozici zdarma všem klientům IT Operations. Nepotřebujete žádnou dodatečnou licenci.

Jak rychle mohou zaměstnanci začít používat ZooJoe?

Systém je dostupný ihned po zahájení spolupráce. Stačí, když zaměstnanec odešle svůj první požadavek e-mailem. Systém automaticky vytvoří uživatelský účet a zaměstnanec získá přístup ke svým ticketům (požadavkům) a jejich stavu přes webový prohlížeč.

Jak je zajištěna správa přístupů a bezpečnost?

Systém nabízí dva typy přístupů. Běžný uživatel vidí pouze své tickety, zatímco správce má přehled o všech ticketech ve firmě. Data jsou bezpečně uložena v cloudovém prostředí a veškerá komunikace je šifrována.

Je potřeba školení zaměstnanců pro práci se systémem?

Díky intuitivnímu rozhraní a snadnému ovládání většina uživatelů zvládne práci se systémem bez školení. V případě zájmu z vaší strany školení samozřejmě zajistíme.

Jaké jsou možnosti hlášení požadavků, musím používat ZooJoe?

Kromě samotného systému ZooJoe, který slouží ke správě IT požadavků, můžete využít pro IT podporu i přímou komunikaci přes e-mail nebo telefon.

Nenašli jste odpověď na vaší otázku?

Nezávazná konzultace underline

Zanechte nám kontakt a ozveme se vám během jednoho pracovního dne.

Proč zvolit IT Operations:

  • tick icon

    Nezávazná úvodní konzultace zdarma

  • tick icon

    Komplexní IT služby na jednom místě

  • tick icon

    Rychlá a vstřícná IT podpora

  • tick icon

    Proaktivní přístup

  • tick icon

    Komunikujeme v češtině i angličtině

logo
Vaše osobní údaje (jméno a e-mail) budou použity výhradně pro účely zpracování vaší nezávazné poptávky. Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.